روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

هیچ وقت ترس نداشته باش



http://persian-star.net/1390/7/27/chatarbazi/36.jpg


 

اگر پریدی و رفتی اون بالا بالا ها ، هیچوقت دیگه این پایین پایین ها رو نگا نکن


چون اگه نگا کنی دیگه نمی تونی بپری !


ترس همه وجودت رو میگیره ...

دلم پرواز می خواهد،


^v^   ^v^    ^v^    ^v^    ^v^  ^v^

  ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^   ^v^   ^v^    ^v^    ^v^     ^v^    ^v^   ^v^   
^v^    ^v^    ^v^    ^v^   ^v^    ^v^    ^v^    ^v^  ^v^

   ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^   ^v^   ^v^    ^v^    ^v^     ^v^    ^v^   ^v^   ^v^    ^v^    ^v^ ...   ^v^   ^v^    ^v^    
.
.
.
.
.
.
.
.
.

دلم پرواز می خواهد،

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد

دلم آواز می خواهد،

دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد

دلم بی رنگ و بی روح است

دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد!

کسی که کمترشناختم


Image result for ‫چشم‬‎


هر کسی در دنیا؛جای ِ خود را دارد . نمی شود ...


به آدم  ِ ظریف جثه ی ِ چشم کم سوی ِ حواس پرتی گفت: از همین جایی که ایستاده ای؛تا....ته ِ....


زمین ِ گرد را ببین..؛ و برای من تعریف کن

اگر هم ببینید؛تنها اطراف ِ خود را می بیند.اگر هم تعریف کند؛از نگاه و دیدگاه ِ خود تعریف می کند.اگر هم حواس پرت نباشد؛..


باز آنچه که تو می خواهی؛نمی شود! 

.. 

"تو" در دنیای ِ اطرافت...فقط..."خودت" هستی .


شاید چند روزی بتوانی از آن فرار کنی؛شاید چند ساعتی فراموش اش کنی؛شاید بتوانی فاصله بگیری...


اما "خودت" هستی . "تو" با هر آنچه که متمایزت می کند...."خودت" هستی . 


چشمانت را باز کن؛.."تو خوب می دانی"..بستن اش دردی را دوا نمی کند!



میلاد امام رضا(ع) مبارک

ای آستان قدس تو تنها پناه من
ای چلچراغ چشم تو، خورشید راه من
ای مظهر عنایت حق هشتمین امام
ای خاک پاک مرقد تو بوسه گاه من
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد