روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

خونه من



خونه آخرتم چقدردوستت دارم

عید مبعث مبارک


Image result for ‫مبعث‬‎


یا محمد ای خرد پابست تو

 ای چراغ مهر و مه در دست تو

هر زمان گلواژه هایت تازه تر

 بلکه از هستی بلند آوازه تر

ختم شد بر قامتت پیغمبری

این ترا باشد دلیل برتری

ای پادشاه عالم عشقت به سینه دارم

 در قاب سینه ی خود عکس مدینه دارم

دارم ولایت تو ، در دل محبت تو

 سر مست جام عشقم ، در شام بعثت تو . . . .

عید مبعث مبارک

شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) تسلیت باد

                                               

Image result for ‫حضرت موسی بن جعفر‬‎



                                                  قالَ امام موسی بن جعفر (ع):

    حضرت امام کاظم (ع) در ضمن حدیثى که از رحلت خویش خبر مى‏داد،


فرمود: چیزى از خاک قبر من برندارید تا به آن تبرک جویید؛ چرا که خوردن


هر خاکى جز تربت جدم حسین (ع) بر ما حرام است، خداى متعال تنها


تربت کربلا را براى شیعیان و دوستان ما شفا قرار داده است.


منبع : جامع الاحادیث الشیعه، ج 12، ص 533.