روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

تولد تولد تولدت مبارک

دوستان عزیزم وخوانندگان وبلاگ من ازحضورسبزهمه شماتقدیروتشکرمی کنم


 ازاینکه منوتنهانگذاشتین ودرهمه خوشیهاوناخوشیها درکنارمن بودید


 وکمکم کردیدکه در این وبلاگ درراه معنویت گام بردارم 


              ممنون همه تان هستم


                                           عکس متحرک از گل  و دسته گلهای زیبا



ادامه مطلب ...

هوای گریه


من آن ابرم بهارم که می خواهد ببارد


دل تنگم هوای گریه دارد


 

ادامه مطلب ...

استادفلسفه ما وشیشه خالی وتوپ گلف

استادی قبل از شروع کلاس فلسفه اش در حالی که وسایلی را به همراه داشت 


در کلاس حاضر شد. وقتی کلاس شروع شد بدون هیچ کلامی شیشه


 خالی سس مایونزی را برداشت و با توپ های گلف شروع کرد به پر کردن آن


                                                نتیجه تصویری برای توپ گلف
سپس 

ادامه مطلب ...

پازل من کیه

                   

                                              عزیزترین آدما مثل تکه های پازل هستن

             

                          نباشن، هیچی نمیتونه جاشون رو پر کنه.....!



      


یک لیوان شیر

پسر فقیری که از راه فروش خرت و پرت در محلات شهر، خرج تحصیل 
خود را بدست میآورد یک روز به شدت دچار تنگدستی شد. او فقط یک 
 
ادامه مطلب ...