روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

من خدارادارم



من خدا را دارم، کوله بارم بر دوش،


سفری می باید ،


 سفری بی همراه. 


گم شدن تا ته تنهایی محض.


سازکم با من گفت:هر کجا لرزیدی،


 از سفر ترسیدی ،


      تو بگو از ته دل من خدا را دارم.................


تست بینایی جالب

         دوستان یه تست باحال حتما امتحان کنید:

                              

                      جالبه انجام بدید ببینید بیناییتون در چه سطحه...


http://106.186.25.143/kuku-kube/en-3


31 به بالا دید خلبانی

21-30 نرمال


15-20 کوری خفیف


11-15 کور


زیر 11 هم دیگه باید بری...

دانلود ودیدن سجاده نمازخوان

سلام دوستان عزیزم من امروز ویدئو کلیپی که یکی ازبچه ها آورده بود دیدم باورکنید


 موبه تنم سیخ شد پیرزنی 4رکعت نمازش راخونده وبه آشپزخانه می رود تاکاری انجام دهد


 وموقع برگشت بااین صحنه مواجه می شود وهمسایه هاشو صدامی کنه


 ومی بینن که سجاده درحال نمازخواندنه خودتان قضاوت کنید


           دانلودودیدن سجاده درحال نماز

عید سعید غدیر بر شما مبارک

sms eyde ghadir اس ام اس تبریک عید غدیر 93




مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر

باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر

«هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست»

این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر

خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار

ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر

عید سعید غدیر بر شما مبارک



+18 ترسناکه

مسافر تاکسی آهسته روی شونه‌ی راننده زد، چون می‌خواست


 ازش یه سوال بپرسه راننده جیغ زد، کنترل ماشین رو از دست داد 


  ادامه مطلب ...