روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

دلم پرواز می خواهد،


^v^   ^v^    ^v^    ^v^    ^v^  ^v^

  ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^   ^v^   ^v^    ^v^    ^v^     ^v^    ^v^   ^v^   
^v^    ^v^    ^v^    ^v^   ^v^    ^v^    ^v^    ^v^  ^v^

   ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^    ^v^   ^v^   ^v^    ^v^    ^v^     ^v^    ^v^   ^v^   ^v^    ^v^    ^v^ ...   ^v^   ^v^    ^v^    
.
.
.
.
.
.
.
.
.

دلم پرواز می خواهد،

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد

دلم آواز می خواهد،

دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد

دلم بی رنگ و بی روح است

دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد