روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

مزاحمت تاکی .........

دیروزتوخیابون داشتم رانندگی میکردم ومنتظر اس ام اس بودم که یکی ازعزیزانم 


قراربودبهم بزنه دراین حین صدای زنگ اس ام اس به صدا دراومد من باعجله


 گوشیمو برداشتم وبازکردم دیدم همراه اول زحمت کشیده وپیامک گذاشته 


حالا متنشو بخونید


::نگران کم پشتی موهات هستی؟موثرترین روشهای پیشگیری ودرمان ریزش مووجدیدترین 


پیشرفتهای رویش مجددوکاشت مو  :ارسال 4  هرپیام 100تومان 


...ومن صدای مهیبی شنیدم که ماشین من باجلویی تصادف کرده بود حالا شانسی


 که من آوردم سرعتم کم بود از اینکه  من نباید پشت فرمان ماشین پیامک بخونم


 قبول دارم ولی مزاحمت های همراه اول تاکی ادامه خواهد داشت


 تورا به خدافکری بکنید



نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:34 http://shendabad-amuz.blogsky.com

ببخشید سن شما چقده؟

یه سال از 94کمترکنی منهای سن خودت ومنهای امروزکه 25آذره سن من بدست میاد البته شاید یه کم بیشتر گفتم تو درست حساب کن

ایمیل های بارانی یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:40 http://emailhaybaraniorg.blogsky.com

سلام. تبلیغات همیشه مایه عذاب هست.

برای من که خیلی ضررداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد