روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

نیمه همراه


نیمه همراه منی نشستی تو آیینه ها

نم نم بارون رو تن خاطره های آشنا

  همراهمی اما چه سخت رد میشی از نگاه من

تعبیر خواب گریه ها یعنی شب تنها شدن

ساده تلافی می کنی با لحظه های شعله ور

از حدس تو در شعر من تا گریه های بی اثر


عکس متحرک از گل  و دسته گلهای زیبا

از آینه بیرون بیا در حسرت بیداریم

از تو به من حرفی بزن من عاشق دلداریم

بگو که در فکر منی اگر چه رنگ رفتنی

اگر چه با این حال و روز غمگین و سایه روشنی

نیمه گریون منو در آینه تنها نذار

برای تو برای من یه قاب تازه تر بیار


Click to view full size image


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد