روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

یک سطل آب سرد روی سر ثروتمندترین آدم ها

یک سطل آب سرد روی سر ثروتمندترین آدم ها

یک سطل آب سرد روی سر ثروتمندترین آدم ها

چاپ

یک سطل آب سرد روی سر ثروتمندترین آدم ها ماجرای حمایت افراد مشهور و ثروتمند دنیا از بیماری ASL است. بعد از اینکه ساتیا نادلا به درخواست جهانی حمایت از ALS پاسخ گفت و سطل آب سردی را بر سر خود ریخت ، نوبت به مدیرعامل سابق و البته محبوب مایکروسافت رسید. مدیرعاملی که دیروز در حمایت از کمپین کنترل بیشتر بر سلاح ها در واشنگتن ، مبلغ ۵۰ هزار دلار کمک کرد.

مارک زاکربرگ(بنیانگذار فیس بوک) روز پنج شنبه ۲۳ مرداد ماه در ویدئویی به حمایت از بیماران مبتلا به بیماری ALS یک سطل آب سرد بر روی سر خود ریخت.وی از بیل گیتس هم دعوت کرد تا تحت یک حرکت نمادین این کار را انجام دهد!

 بیل گیتس لحظاتی قبل ویدئویی را منتشر کرد و با طرح یک نقشه دقیق با ریختن یک سطل آب سرد بر روی سر خود از این بیماران حمایت کرد.

بیل گیتس همانند افراد دیگر از Chris Anderson خالق TED و Ryan John Seacrest تهیه کننده تلویزیونی و Elon Musk مدیرعامل تسلا موتور و سرمایه گذار پروژه هایی مثل  SpaceXPayPal ، خواست تا در این عمل شریک و به نوعی رقابت کنند.


 

 

مثل اینکه  قرار است ،یک سطل آب سرد روی سر ثروتمندترین آدم ها و این حمایت ها زنجیره وار ادامه پیداکند ؛ و باید منتظر عکس العمل مدیرعامل گوگل ، امازون و دیگر دعوت شدگان بمانیم.

توضیحاتی درباره این بیماری
بیماری ALS باعث مرگ سلول‌های عصبی کنترل کننده حرکت ماهیچه‌ها می‌شود و موجب ضعف عضلانی عصبی می‌شود
ASL یک بیماری پیش رونده است که به تدریج عملکرد تمام عضلات بدن را مختل کرده و ضعف عضلانی بیمار تا جایی پیش می‌رود که منجر به فلج کامل بیمار می‌شود.
این بیماری ممکن است ابتدا موجب فلج دست‌ها، پاها یا هر دو عضو شود و کم کم با اختلال درسیستم عصبی کنترل کننده تنفس، بلع و تکلم بیمار، نفس کشیدن، غذا خوردن و صحبت کردن بیمار را مختل کند به طوری که فرد مبتلا بدون تجهیزات کمکی قادر به تنفس نیست و در مراحل حاد بیماری، علت مرگ و میر ناشی از این بیماری همین مشکلات تنفسی است.
با فلج ماهیچه‌های کنترل کننده بلع، ریسک ورود غذا و نوشیدنی‌ها به ریه افزایش یافته و بیمار علاوه بر سوء تغذیه و کم آبی شدید بدن، در معرض خطر خفگی نیز قرار می‌گیرد.
بیماری ALS با تمام هجوم وحشتناک و مخربی که روی عضلات حرکتی بدن دارد، هیچ آسیبی را متوجه توانایی‌های مغزی بیمار نمی‌کند و فرد مبتلا کاملا آگاه و هوشیار است.

نظرات 2 + ارسال نظر
ada شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 http://3-2-1.blogsky.com

یعنی اون بالایی عکس توئه؟

ما برگشتیم.

عکسه دیگه چه فرقی میکنه

رونیا جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 21:39 http://kolbeye-tanhai.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد