روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

برای تو

این دنیا را به آنانی هدیه میکنم


      که به خیالشان دنیا فقط برای آنهاست،


                ولی برای تو آسمان را آرزو می کنم که


                                            همیشه مانند دلت زیباست.


گل من






نظرات 4 + ارسال نظر
مریم جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:06 http://www.safasiti.blogsky.com

قشنگ بود

نظرلطفتونه مر30

برای تو جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:53

جزر و مد های زیادی آمده اند و رفته اند
موج در موج
اما نمی دانم چرا
هنوز هم بر تن خیس ساحل
نام تو را می بینم

باران که می بارد جدایی درد دارد
دل کندن از یک آشنایی درد دارد
هی شعر تر در خاطرم می آید اما
آواز هم بی همنوایی درد دارد
وقتی به زندان کسی خو کرده باشی
بال و پرت، روز رهایی درد دارد

بهار جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:30

برو عمو جان. مگه دنیا مال تویه که داری بریزو بپاش میکنی؟از کیسه خلیفه میبخشی؟؟؟

من براکسانی که دوستشان دارم آرزوهم دارم مرسی ازاظهارلطفت

رونیا پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:51 http://kolbeye-tanhai.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد