روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

کمکم کنید

سلام   ازاینکه درپست قبلی اولین نوشته رو ازگوشیم گذاشتم واین یک


 امتحان ازگوشی بودکه ببینم با گوشی موبایلم میتوانم پست بزارم وبقیه کارا.


که دیدم ازگوشیم فقط میتونم پست بنویسم ونظرات روبخونم ولی


 به پیامهای خ دسترسی ندارم ونمیتونم نه اونهاروبخونم ونه جواب بدم

 

 گوشیم این امکاناتونداره من چی بگم ازبچه ها کسی میتونه منوکمک کنه


 که گوشی بااین امکانات باقیمت کمت بتونم تهیه کنم بگه  چون خیلی لازم


 دارمخواهش دارم کمکم کنید تابتوانم درخواست مخاطبانم رو جواب داده باشم


 چون همیشه به سیستم دسترسی ندارم  ممنونم   علی

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد تهمتن شندی چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:35 http://shendabadamuz.blogsky.com

ببخشید ولی اگه قلبونو عوض کنید بهتره و هم چنین عکس گل بالا

mahna سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 http://khodamvaman.blogsky.com

من الان تقریبا نزدیک به یه ماه هست که دیگه فقط با گوشی میام،یعنی دیگه مجبورم.اوایل به سختی می شد کارای وبلاگو انجام بدم.ولی الان دیگه عادت کردم. صفحه رو بزرگ می کنی که بتونی بخونی دیگه؟؟؟واسه پیغامای خصوصی صدتا صلوات نذر کن.صفحه هم عادی باشه،بعد بزن رو پیغاما.ایشالا که میان

ممنون فقط مدل گوشیتو ننوشتی مر30ازحضورت دروبلاگم

حمید پورحسین سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 http://kohsarclub.blogsky.com

با سلام ممنون از نقطه نظرتون
شما هم وبلاگ خوب و مفیدی دارین

مرسی ولی من منظورم معرفی گوشی خوب بود بازم مرسی ولی خواش دارم متنو نخونده نظرنگذارید متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد