روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

emailاشتباه

مردی برای گذراندن تعطیلات به جزیره کیش رفت .همسرش دریک مسافرت


 کاری بودوقراربودفردای آنروز درجزیره کیش به او بپیوندد.مردوقتی


 به هتل رسیدتصمیم گرفت.برای همسرش یک نامه الکترونیکی کوتاه بفرستد

 وخبررسیدنش رابه اواطلاع دهد


کامپیوترش را راه انداخت وپس ازوصل شدن به اینترنت .نامه ای برای


 همسرش ازطریق پست الکترونیکی فرستادمتأسفانه درهنگام تایپ کردن


 نشانی ایمیل همسرش یک حرف اشتباه وارد کردونامه به جای آن


 که به همسرش برسدبه نشانی پست الکترونیکی خانم نسبتاٌسالخورده ای


 که روزقبل همسرش را ازدست داده بود ارسال شد.هنگامی که این خانم


 ایمیل هایش رانگاه میکردتاچشمش به این ایمیل افتاد مدتی به صفحه


 نمایشگرخیره شدسپس جیغی کشیدوبه زمین افتادافرادخانواده اش باشنیدن


 صدای جیغ اوبه سرعت به اتاقش رفتندودیدندکه اوبیحال روی زمین افتاده 


است.روی صفحه کامپیوترنوشته شده 

  همسرعزیزم من همین الان رسیدم وجاگرفتم همه


 چیز برای آمدن فردای تو آماده است

نظرات 1 + ارسال نظر
love جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


56165

سلام فکرکنم آدرستو اشتباهی واردکردی اگه امکان داره درستش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد