روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

عشق مجازی

وقتی
 عشق مجازی
 تبدیل به عشق حقیقی یعنی
 عشق به ذات احدیت می‌گردد و در 
همین زمینه است که روایت می‌کنند:
مَنْ عَشِقَ وَ کتَمَ وَ عَفَّ وَ ماتَ ماتَ شَهیداً..
آن که عاشق گرددو کتمان کند
 و عفاف بورزد و در همان
 حال بمیرد،
 شهید مرده
 است.

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:06

ببخشیدا ولی من مطمعنم منظور شما عشق به خدا اونم توی جامع ی مجازی نبوده و همچنین شما گفتین که عفاف و مرگ قبل از اظهار عشق!! در حالی که تو دنیا هرکسی عاشق خداش بشه بدون پرده به خداش ابراز عشق میکنه. درسه؟؟؟

خداوند عزّ و جلّ مى فرماید: هرگاه اشتغالِ به من بر جان بنده غالب آید، خواهش و لذّت او را در یاد خودم قرار دهم و چون خواهش و لذّتش را در یاد خودم قرار دهم عاشق من گردد و من نیز عاشق او. و چون عاشق یکدیگر شدیم پرده میان خود و او را بالا زنم و آن [مشاهده جلال و جمال خود ]را بر جان او مسلّط گردانم، به طورى که وقتى مردم دچار سهو و اشتباه مى شوند، او دستخوش سهو نمى شود.
عزیز عشق مجازی یعنی عشق دروغین ،نه عشق اینترنتی

omidkho شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:02 http://www.darsabkeman1.rozblog.com

با سلام وعرض خسته نباشید وبلاک قشنگ وخوبی دارید به وبلاک من هم یه سری بزنید مطمئنن پشیمون نمیشید مطالب خوبی گذاشتم فقط یه چیز نظر یادتون نره همینطور که من نظر دادم شما هم نظر بدبد تا بدونم نقاط ضعف وقوتم کدام هاست راستی من با تبادل لینک موافق هستم لینکم کنید با نام در سبک من بعد به من بگید که لینکتون کنم

آدرس وبلاک من: http://www.darsabkeman1.rozblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد