روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

خدابایقین

                                            با یقین میگویم خدایا :

                                                به من مجالی بده


                                              تا بنده بودن بیاموزم

           

                                                  و بندگی ات کنم


                                                   

   تو بی نیازی


                                         و من نیازمند لطف و کرمت


                                                     تو مهربانی


                                      و من دلخوشم به مهربانی تو


                                          دست بندگی من را بگیر


                                 و تنهایم مگذار که بی تو مأمنی ندارم


                                     در این دنیا هر چه بدست آوردم


                                  تنها اندک زمانی باعث دلخوشیم شد


                         و دانستم هیچ کس مانند تو دوستم نداشته و ندارد


                                     و هیچ کس مانند تو به پایم نمی ماند


                                   نه خانواده ام و نه دوست و آشنایم


                      و حتی همسری که با من عهد و پیمان ابدی می بندد


                              و فرزندی که از شیره ی جانم به او خواهم داد


                                 و با من چیزی نمی ماند جز عطش یاد تو


                                  و با خود وجبی از خاک دنیا نخواهم برد،


                                            جز اعمال نیک و بد خویش


                                          به این یقین رسیده ام که


                                               دنیا محل گذر است


                                                دنیا محلی است که


                                               نباید به آن دل ببندی


                                            نباید از غمش سینه بدری


                                    و از شادی اش سر از پای نشناسی


                                              که همه و همه گذراست


                                     و آنچه می ماند بهای بودن با توست


                                  واین حقایق را عمر گرانمایه به من آموخت


                                     و این ندای جانم خواهد شد که :


                                    با تو بودن خود نشان زندگیست


                                بی تو در دم جان دهم خود زندگیست


                                   تو را بیشتر از پیش دوست دارم 

                                        و به بنده بودنت می نازم


                                        ای مهربانترین مهربانان


                                   و من می خواهم با تو بمانم


                                            ای خالق وجود


                                            ای بی همتا


                             و ای رحم کننده ترین رحم کنندگان


                                        بپذیر بندگی ام را ،


                                             ای بی مانند


                                   و بیاموز به من راه بنده بودن را ،


                                           ای بی نهایت


                                   تا شرمسار از روز حساب نباشم


                                        و با شوق ترک دنیا کنم.


                                                       آمین


نظرات 6 + ارسال نظر
s1 پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:06

خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمت نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت




هر کی گف فردا چه روزی یه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاور جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:16 http://yavar.blogsky.com

خدایادوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

مرسی ازحضورگرمتان

سیما جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:16

سلام متن زیبایی بود

مریم پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:43 http://maryam.blogfa.com

تورا من بیشتر ازدنیا دوست میدارم الهی
مرسی از پستی که گذاشتی

مرسی ازحضورگرمتان

رضا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:31 http://ploton.blogsky.com

خدایا گناهانم رانادیده بگیر وبمن نیرو بده گول شیطان رانخورم
آمین علی جان متشکرم

مرسی ازاینکه وقت گذاشتی برام

مینا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:15 http://mina.blogsky.com

پست جالبی بو د خدایابایقین می گویم دوستت دارم

ممنون ازاینکه پسندیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد