روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

همرنگ

من فقط دارم


سعی میکنم همرنگ 


جماعت شوم.



امامیشودکمی


کمکم کنید 


ای جماعت شماها دقیقاً چه رنگی هستییییییییییید؟؟؟


چقدرسخت است همرنگ


جماعت شدن وقی جماعت


خودش هزاررنگ است

نظرات 4 + ارسال نظر
o_O جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:25

نه زیاد علاقه ای به ردوبدل کردن پیام توی وبلاگ دارم نه هم ایمیلای بدون هدف....
همین که حرفم روی یه نفر تاثیر بزاره کافی یه .....
یه دوره گردم دیروز یه جا امروز اینجا فردا هم ناکجا.....
موفق باشید و موید....
التماس دعا یا حق

هرجورراحتین همون کاروانجام بدیدموفق وموید باشین

o_O جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:53

ﺩﯾﻨــﺖ ﺭﻭ ﺣﻔﻆ ﮐﻦ ، ﻫﻢ ﺭﻧﮓ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺷﺪﻥ ﺑﻪ ﭼﻪ ﻗﯿﻤﺘﯽ ؟؟؟ !!!!!
ﺑﻪ ﻫــﺮ ﻗﯿﻤـــﺘﯽ ﺷﺪﻩ ﺩﯾــﻦ ﭘﺎﮎ ﻣﺤﻤﺪ (ﺹ) ﺭﻭ ﺣــﻔـﻆ ﮐــﻦ
ﺷﺎﯾﺪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺟـﻬﻨﻢ ﻣﯿـﺨﻮﺍﻫﻨﺪ
ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﭼﯽ ؟؟

سلام ایکاش آدرس سایت یاوبلاگتون یاایمیلتون رومیزاشتی تابتونم جوابتودروبلاگت بزارم .دوم اینکه منظورازچندرنگی مردم کنایه ازبدیهاوزشتیهاکه درجامعه افتخارشده است بود بازم ممنون ازحضورت

الهه پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:29

من اصلا موافق همرنگ جماعت شدن نیسم اینجوری فرق ما با افتاب پرست که هر لحظه یه رنگه چی یه پس؟!!!!!!!!!ولی متنتون جالب بود ممنونم اخ راسی ببخشید سلام

نظر هرکس برا خودش محترمه
سلام -درپناه حق

mobina چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 17:27 http://mobina.blogfa.com

سلام،واقعاٌچقدرسخته همرنگ مردم این زمانه شدن
جالب بود

مرسی نظر گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد