روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

سلام برشهیدان

سلام برشهیدان من دراین پست

سعی دارم اسم شهیدان رازنده نگه دارم
  
با تاریخ تولد محل شهادت یامنطقه شهادت 

وعملیات منجربه شهادت رابه نمایش بگذارم 

خواهشی که ازشمادارم اسم شهیدانی 

که میشناسید رادرقسمت نظرات برایم بنویسید


ای شهید ، ای که بر کرانه ازلی و ابدی وجود برنشسته ای دستی برآر ...

و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز ازین منجلاب بیرون کش 


نظرات 4 + ارسال نظر
diba سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:11

ghashang bod faghat bayad tanavo dashte bashe

سعی میکنم متنوع باشه ممنون ازراهنماییت
متشکرم

الهه دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:37

سلام خوشحال میشم شهید دوم لیستتون عموی عزیز من باشه *شهید علی اخوت* محل شهادت شوش

خداون روحشان راغریق رحمت کند

الهه جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:50 http://چت با خدا

امسال که با دانشگاه رفتم راهیان نور فهمیدم چقد شهادت و از خود گذشتگی سخته و واقعا دلم گرفت از این که بیلیاقتم .اره من وامثال من بیلیاقتیم و نتونستیم یه ذره از زحمات شهدارو جبران کنیم.امیدوارم بعد از این بتونیم به حرمت خون شهدا هم که شده دل خدارو نشکنیم
.ممنون که خوندین خدانگهدار

یاد شهیدان رازنده نگه داشتن کمترازشهادت نیست

حامد چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 17:52 http://hamed.blogfa.com

شهید صفت ا...برمر
محل تولدصدرآبادزرندساوه
شهادت عمیات کربلای 5
شلمچه

سلام اولین شهیدلیست نوشته شد
شهیدان زنده اند ا...اکبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد