روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

عشق-شعر


    می خواهم زندگی ام را به پای ثانیه های با تو بودن بریزم٬


                  اما ثانیه ها هم در تپش لحظه ها مرده اند.


                 وقتی قاصدکها قدم به ایوان دلم می گذارند٬

               

               عطر وجودت همه جا را پر می کند و دلم هوای تو را می کند.


                            یک روز سر به بیابان خواهم گذاشت٬


               دیگر کسی نخواهد بود تا صدای دلتنگی ام را بشنود.

                    

                 آن روز دیگر نه غصه خواهد بود و نه اشکی. 


                    

                   ما با هم سبز خواهیم شد در کویر عشق. 



                                            

  

          ای مسافر به انتظارت خواهم ماند تا ابد 


         برای همیشه زیرا میدانم که به سوی من

  

          باز خواهی گشت .پس با همه ی توانم 


         تلخی این انتظار را تحمل خواهم کرد و به


           انتظارت خواهم ماند زیرا قلب من با هر


            تپش خود آهنگ خاطرات گذشته را مینوازد


        قلبی که یاد و خاطرات تو تا ابد در آن مدفون

 

           خواهد ماند. ای گل همیشه بهارم به یاد

 

           تو چشمه ی چشمانم هرگز خشک نخواهد شد.



                       

                      قرار بی قرارى شد قرارم


                 من احساس تورا در انتظارم


                 ببین از دوریت بى روزگارم

 

               زمستانم که در سوگ بهارم

  

            من آن ابرم که خشکم، نا ندارم


                   که در اندوه دورییها ببارم


              ستاره، آسمان، روز میشمارم


            

             عزیزم، عاشقم، مجنون و زارم


              بیانورى بده برتارى شبهاى تارم


                که بیتو لعنتی برهرچه دارم


          نمىدانم که دردورى به قلبت ماندگارم


           ولی اما تو را تا حد جانم دوست دارم

          

                      


                    *  *  *  *  *  *  *  * 

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()() 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد