روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

امشب ماه دیده می شود


Image result for ‫ماه‬‎




خدای من سرانجام ماه رمضان هم تمام شد همه دارند


 

دنبال ماه می گردند.


ای ماه رحمت!نرو.من تازه تو را پیدا کردم.



آخر من نمی دانم که بخشیده شده ام یانه!؟.



دیگر باید از سر سفره رحمت الهی بلند شویم مهمانی تمام شد!!



ولی خدا آن قدر بزرگ ومهربان است که درهای



رحمتش همیشه به روی بندگان گنه کارش باز است

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:33 http://alireza5.blogsky.com

حضرت امام جواد الائمه علیه السلام :
ثَلاثٌ مَن کُنَّ فِیهِ لَم یَندَم: تَرکُ العَجَلة ، وَ المَشوِرَة ، وَ التَّوَکُلُ عَلَی اللهِ عِندَ العَزمِ؛
سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد :
1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت کردن ، 3 - و توکل بر خدا در هنگام تصمیم گیری .
مسند الامام الجواد ، ص 247
سلام باعث افتخاره به وبم سربزنید
اگر هم تمایل به لینک داشتید
بنده درخدمتم ، موفق باشید .

سلام داداش

باعث افتخارمنه که اسم وبلاگ شماردرلینکم داشته باشم ولی

من به یه چیزایی پایبندماینکه اگه لینک کنم تند تند بایدبهتون سربزنم

ولی واقعیتش الان سرم این قدرشلوغه که فقط موقعی که کسی نظری میزاره من

به وبلاگ اون سرمیزنم ووبلاگ شماهم سرمیزنم گرچه بعضی اوقات بهتون نظرنمیزارم

ولی وبلاگ زیبایی دارین موفق ومویدباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد