روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

گناه دراین ماه.....

سلام دوستان عزیزواردماه محرم وبعدماه سفرمی شویم ماههایی


 که به خانواده ائمه شیعه   وخانواده هایشان سخت ترین  روزها و


ماههای خودرا گذرانده ویاشهیدشدندیااسیر یه سخنرانی 


به دستم رسیده که خالی ازلطف نیست شماهم گوش کنید


 خداکندمورد پسندتان واقع شود



از زمین تا آسمان آه است می دانی چرا؟ 


یک قیامت گریه در راه است می دانی چرا؟



 بر سر هر نیزه خورشیدی ست یک ماه تمام؟


 

بر سر هر نیزه یک ماه است می دانی چرا؟




گوش کردن ودانلود این سخنرانی

نظرات 4 + ارسال نظر
یه بنده خدا جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:05

شرمنده اگه من خیلی سریع قضاوت کردم.نه اینطور نیست بالاخره شخصی که همچین وبلاگی داره نشون میده که باطن خوبی هم داره موفق باشی مومن
مارو هم دعا کن ممنون

بنده خدا منو هم دعاکن گرچه خودتو معرفی نکردی ولی من یه

حدسهایی زدم ولی بازم توشک هستم اگه این باراومدی دیگه

سعی کن دروغ نگی چون دروغگو دشمن خداست ومن ازدروغ

خیلی بدم میادالتماس دعا

یه بنده خدا پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:20

چه فرقی داره جنسیت ما. مهم اینه که نه شما اون نویسنده قدیمی نه هم اینجا اون وبلاگ قدیمی یه که پستاش ادمو به خودش جذب میکرد!
ماه محرم اومده اما شما یه پست هم در این مورد ندادی!
قالب وبلاگتونم توفیق اجباری بوده.

نه خدانکنه توفیق اجباری نیست اگرشما منومی شناسید که من به امام حسین (ع)چقدرعشق می ورزم این حرفونمیزدید واگه نشناسید این پستومطالعه کن بعدبگو
http://ploton.blogsky.com/1393/08/04/post-348

چون دراین ماه من حالم گرفته دعاکنیدحالم خوب بشه پستهای خوب می زارم
باشه خودتو نمی خوای معرفی نکن ولی منظورم اینه که چرابه پستهای قبلی من نظرنمی گذاشتی

یه بنده خدا چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:32

سلام مومن خدا
امیدوارم خوب باشی راسی چرا وبلاگتون این قدر بی روح و کم مطلب شده؟؟!یه مطلبم که بعد سالی می زارین اونم با رمز!!!ایا این انصافه؟!؟

بنده خدافقط انتقادبلدی یا نظردادن هم بلدی ؟اگه بلدی پس چرابقیه پستهارانظرنمیزاری حداقل یه اسمی بنویس تا ما هم بدونیم شما آقایی یاخانم

ناشناس دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:47

زندگی مکافات نیست! یک پاداش است..

این آخرین نظرناشناسی است که تایید میکنم ازاین به بعد هیچ نظر ناشناسی راتایید نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد