روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

من خدارادارم



من خدا را دارم، کوله بارم بر دوش،


سفری می باید ،


 سفری بی همراه. 


گم شدن تا ته تنهایی محض.


سازکم با من گفت:هر کجا لرزیدی،


 از سفر ترسیدی ،


      تو بگو از ته دل من خدا را دارم.................


نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 http://zahraalli.blogfa.com/

دارم سعی میکنم هم رنگ جماعت شم ؛
آهای جماعت !!!!!
میشه کمکم کنید ؟؟؟؟
شما دقیقآ چه رنگی هستید ؟

شهرفرنگه ازهمه رنگه هفتادرنگه

منتقد چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:11

باسلام ببخشید میتونم یه سوالی بپرسم... ببخشید پست خصوصی توی وبلاگ روابط عمومی؟!؟!؟!؟!؟

بله خواهش میکنم پست مناجاتم وخواسته ازخداکه فقط بین خودم وخدای خودم

S سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:22

از خداوند چیزی برایت میخواهم که جز خدا در باور هیچکس نگنجد!

دنــیـــا ادامــــه لــبـخـنـد تــــوســت ..
کــه تــــا آخــــریــــن لـــبــخـنـد مــــن کـــش مــــی آیــــد ؛
تـــو لــب بـــــرمــیــچــیـنــــی
و مـــن ..
جـــایی مـــیـــان آســـمـــان و زمـــیـــن ..
مـعـلق می شــــوم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد