روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

دانلود ودیدن سجاده نمازخوان

سلام دوستان عزیزم من امروز ویدئو کلیپی که یکی ازبچه ها آورده بود دیدم باورکنید


 موبه تنم سیخ شد پیرزنی 4رکعت نمازش راخونده وبه آشپزخانه می رود تاکاری انجام دهد


 وموقع برگشت بااین صحنه مواجه می شود وهمسایه هاشو صدامی کنه


 ومی بینن که سجاده درحال نمازخواندنه خودتان قضاوت کنید


           دانلودودیدن سجاده درحال نماز

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 14:37

سلام
بسیار ویدئو تکان دهنده ای بود.... من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم...

ممنونم دوست عزیز

کاظم جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:43

این ویدئوی جالب را از کجا آوردین؟ خیلی قشنگ بود.

خواهش میکنم آقا کاظم آدرس بزارخواهش میکنم

ناشناس جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:37

سلام من دانلود کردم برام خیلی جالب بود

ممنون ازلطف شما ناشناس وآدرس سایت یاوبلاگ بزار

سعید پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 20:35 http://abidel73.blogsky.com/

سلام وب قشنگی داری پیش منم بیا برام نظر بزار خوشحال میشم

سلام ممنون ازاظهارلطفت درباره بقیه تیمهای ورزشی هم بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد