روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران
روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه

روابط عمومی وجامعه ایران

اولین سالگرد وبلاگ روابط عمومی وجامعه

Image result for ‫سالگرد وبلاگ‬‎


سلام دوستان عزیزم 

امروز16 اسفنداولین سالگرد وبلاگ روابط عمومی وجامعه هست روزی که 

 



شروع کردم به وبلاگ نویسی یه وبلاگ به نام بیرایکی دربلاگفادرست کردم 

وشروع کردم به وبلاگ نویسی و چون امکانات بلاگفا مثل بلاگ اسکای نبود من تصمیم

گرفتم دربلاگ اسکای بنویسم ویکی ازکسانی که به وبلاگم مراجعه ولینک شدوبلاگ جوکستان

به آدرسhttp://my-face.blogfa.comبودوبعدآن وبلاگهای

البته دراین مدت یک سال خیلی ازدوستان تقاضای 

لینک کردن وبلاگشون راداشتند که یا با محتوای

وبلاگم سنخیتی نداشت یا تبلیغات بود که 

موردقبول واقع نشد وازکسانی که دراین 

یک سال باجدیت وباتشویق من باعث 

 شدندکه این وبلاگ به فعالیت خود

ادامه دهدتشکروقدردانی خود

را اعلام میکنم وامیدم خوش

حالی وخوشبختی همه

شماعزیزان می باشد

واگرفردی دراین 

یکسال از

دست من

ناراحت 

شدید

ازتون

حلالیت می خواهم

وباورکنید ازروی عمدنبوده

که من بخواهم کسی راناراحت

کنمویکی ازوبلاگهایی که از روزلینک 

شدن بامن همراه بوده کلبه پاییزی هست

نهایت تشکروقدردانی را اعلام می نمایم وممنونم که در

بعضی ازپستهام  مراراهنمایی فرمودندواقعا خداکمک کندوبه 

آرزوهایتان برسید




 

نظرات 1 + ارسال نظر
neda سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 13:33 http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

سلام
با تاخیر تولد وبلاگتون مبارک :)
انشاءالله که همیشه تو تمام مراحل زندگیون موفق و سربلند و پایدار باشید

سلام ممنون ازحضورتان وزحمت کشیدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد